خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر بویراحمد برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۰

مهدی جمشیدی: در نشست شورای اداری به طور ناگهانی آقای مثنوی گفت که امروز تودیع شماست و من نیز در آن نشست از ایشان تشکر کردم و گفتم من با تمام توان از شما حمایت می‌کنم، چون فرزند این منطقه و نیروی بومی هستید.

ایلنا: رئیس جوان جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت خود عزل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «مهدی جمشیدی» که حدود یکسال پیش مسوولیت جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت، روز نهم شهریورماه ۹۲ بطور ناگهانی از مسوولیت خود برکنار شد.

تا زمان ارسال خبر جایگزین قطعی «جمشیدی» مشخص نشده است، اما «پرویز جهان» مسئول ترابری جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت امور این جمعیت در شهرستان بویراحمد را عهده دار شده است.

مسوول سابق جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد با تائید عزل ناگهانی خود از مسئولیت، بیان داشت: البته یقین بدانید به نظر برادر مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان احترام گذاشته و می‌گذارم.

«مهدی جمشیدی» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در نشست شورای اداری به طور ناگهانی آقای مثنوی گفت که امروز تودیع شماست و من نیز در آن نشست از ایشان تشکر کردم و گفتم من با تمام توان از شما حمایت می‌کنم چون فرزند این منطقه و نیروی بومی هستید.

وی با تاکید بر حمایت خود از مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ایشان همکار همیشگی ما و از نیروهای بومی منطقه بوده که باید حمایت شوند و عزل و نصب‌ها در حیطه اختیاراتشان بوده و نباید از این موضوع ناراحت شد.

مسئول سابق جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد افزود: پروردگار متعال را سوگند می‌خورم که از عزل ناگهانی‌ام نگران نیستم، اگرچه امیدوارم این عزل و نصب‌ها براساس گرایش‌های سیاسی نباشد.

جمشیدی، صندلی مدیریت را متعلق به یک فرد و یا جریان خاص ندانست و یادآور شد: بدون شک مدیران همیشه بر صندلی مدیریت تکیه نخواهند زند و باید نیروهای جدید وارد عرصه مدیریت شوند و این موضوع برای همه یکسان است.

وی از همکاری همکاران، مردم و اعضای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد که در دوران مسئولیتش با وی همراهی نمودند تقدیر کرد.

گفته می‌شود برای این جابجایی هماهنگی‌های لازم با شورای اجرایی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز