خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

گمانه زنی‌های منتسب به دولت درباره شهردار آینده تهران مورد تایید نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۸

دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است بر همین اساس از فردی که شورای شهر تهران به عنوان شهردار انتخاب کند، حمایت خواهد کرد.

ایلنا: مشاور رئیس جمهور، درباره برخی گمانه‌زنیها در خصوص حمایت دولت از فرد خاصی به عنوان شهردار آینده تهران، صراحتا اعلام کرد: برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و گمانه زنی‌ها برای انتخابات شهردار آینده تهران مورد تایید دولت نیست.

محمدرضا صادق شامگاه شب گذشته در گفت‌وگو با ایلنا گفت: در دولت تدبیر و امید بحث فردی مطرح نیست همانگونه که دکتر روحانی در مناظره‌های انتخاباتی اعلام کرد در چارچوب قانون و اجرای صحیح آن و در جهت ارج نهادن به نهادهای قانونی و ایجاد فرصت برای آنها عمل می‌کند.

وی ادامه داد: طبیعی است دولت در مورد شورای شهر تهران به عنوان یک نهاد قانونی زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا این نهاد در چارچوب قانون عمل کند و اعمال نظر در این نهاد را نیز فرا‌تر از قانون تایید نمی‌کند چراکه باید همه موارد در مدار قانون باشد.

مشاور رئیس جمهور صراحتا اعلام کرد: گمانه زنی و اظهار نظر منتسب به دولت در مورد حمایت از کاندیدای خاص به عنوان شهردار تهران در برخی از رسانه‌ها، مورد تایید نیست.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است بر همین اساس از فردی که شورای شهر تهران به عنوان شهردار انتخاب کند، حمایت خواهد کرد.

مشاور رئیس جمهور همچنین افزود: جزئیات بیشتری در این باره توسط سخنگوی دولت برای شفافیت بیشتر افکار عمومی در صورت لزوم اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز