خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:

پژوهش از ضرورت‎های جدی مدیریت كارا و موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷

در سال جاری از محل اعتبارات طرح های تملک و نیز هزینه ای شرکت مبلغ قابل توجه ای برای تحقیقات و پژوهش در صنعت آب گلستان هزینه شده است.

ایلنا - گرگان: مدیر عامل شرکت ‌آب منطقه‌ای گلستان گفت: شركت آب منطقه ای گلستان در سالهای اخیر توجه ویژه ای به بخش تحقیق و پژوهش نموده و تاكنون بیش از ده ها طرح تحقیقاتی را با همكاری محققان و استادان دانشگاه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، ایرج حیدریان افزود: افزایش روحیه علمی و خلاقیت پژوهشی کارشناسان، ارتباط منسجم و علمی با پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاهها، عقد قرارداد با مراکز علمی و پژوهشی و تاکید بر کاربردی شدن تحقیقات در شرکت‌ آب منطقه‌ای گلستان از جمله اهداف این كمیته در شركت آب منطقه ای گلستان است.

وی همچنین تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات طرح های تملک و نیز هزینه ای شرکت مبلغ قابل توجه ای برای تحقیقات و پژوهش در صنعت آب گلستان هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود:‌ در راستای نیل به بهره وری مطلوب از تحقیقات و پژوهش باید علاوه بر افزایش اعتبارات، به کاربردی کردن نتایج تحقیقات هم توجه جدی مبذول شود و ضمانت عملیاتی این مهم در گرو مشارکت و مساعی جمعی کارشناسان استان و نیز اعضاء هیئت علمی محترم دانشگاه ها است.

گفتنی است اولویت های تحقیقاتی سالجاری در 8 محور با عناوین « مدیریت و برنامه ریزی، منابع آب، اقتصاد آب، مدیریت ریسک و بحران، مدیریت تقاضا، مدیریت دانش و پژوهش، زیر ساخت های آبی و ظرفیت سازی» به تصویب کمیته تحقیقات شرکت رسیده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت آب منطقه ای گلستان به آدرس www.grsw.ir در بخش تحقیق و پژوهش- فراخوان، ضمن دسترسی به این عناوین در صورت علاقه مندی برای انجام تحقیق، پیشنهادات خویش را به دبیرخانه تحقیقات این شرکت ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز