خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن معدن مازندران:

معدن داران تخریب گر نیستند

کد خبر : ۱۰۰۵۸

در شرایط کنونی باید طوری عمل شود که به زیان کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی و معدنی تمام نشود به ویژه آنکه معدن داران در وضعیت دشواری مشغول فعالیت هستند.

ایلنا - ساری: نشست مشترک انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با نیاز آذری عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به حضور نیاز آذری در کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: یکی ازمشکلات اصلی معدنداران مرتبط با سازمان آب و منابع طبیعی است.

نصرالله صدرزاده خواستار آن شد تا ترتیبی اتخاذ شود که موافقتها و اخذ تعهدات لازم و همچنین تعامل و هماهنگی لازم در سازمانها زودتر انجام پذیرد تا بهره بردار بموقع بتواند اقدام به فعالیت کند.

صدرزاده تصریح کرد؛ تخریبی که خیلی فکر می کنند در کار نیست بلکه در خدمت تولید هستند البته ماهیت کار معدنی که پایه و اساس تولیدات صنعتی نیز محسوب می شود مدنظر قرار گیرد افزون بر این مطلب اینکه تخریب اولیه همراه با اصلاح و بازسازی است که بخشی توسط معدن دارصورت می پذیرد و قسمت دیگر بعهده دولت می باشد چرا که بهره بردار معدنی حقوق دولتی را به خزانه واریز می کند که بهتر است این پرداختی به حساب منابع طبیعی برای اصلاح و ترمیم واریز شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید طوری عمل گردد که به زیان کارگران و صاحبان واحدهای تولیدی و معدنی تمام نشود بویژه آنکه معدنداران در وضعیت دشواری مشغول فعالیت هستند.

نامبرده آمادگی انجمن معدن استان مازندران را جهت برنامه ریزی برای بازدید نمایندگان از معادن استان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز