خبرگزاری کار ایران

سومین جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر آغاز به کار کرد

کد خبر : ۱۰۰۵۴

جشنوارهای مانند بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر می‌تواند این فرصت را برای خانواده‌ها ایجاد کند تا بچه‌ها به همراه والدینشان کنار یکدیگر قرار بگیرند.

ایلنا: مراسم گشایش سومین جشنواره «بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر» صبح امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مدیران و مسئولان شهرداری و فعالان بخش خصوصی در حوزه کودک در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور ده‌ها گروه کودک از مدارس و مهدکودک‌های تهران به همراه والدین آن‌ها برگزار شد.

سید محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سخنانی با اشاره به گسترش فناوری‌ها که منجر به محدودیت ارتباط میان کودکان امروز شده است گفت: این معضل باعث کمتر شدن فرصت‌های رابطه بین اولیا و بچه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری تهران در سال‌های اخیر تلاش کرده است با برگزاری برنامه‌های فرهنگی خلاء ارتباط میان والدین و کودکان را پر کند، افزود: جشنواره‌ای مانند بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر می‌تواند این فرصت را برای خانواده‌ها ایجاد کند تا بچه‌ها به همراه والدینشان کنار یکدیگر قرار بگیرند.

در ادامه مراسم گشایش، سید محمد هادی ایازی به همراه نرگس معدنی‌پور، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و جمعی از مدیران سازمان‌ها و ارگان‌ها، نمایشگاه و بخش غرفه‌های جشنواره را افتتاح کرد.

بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، دیگر برنامه افتتاحیه سومین جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌ها بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز