خبرگزاری کار ایران

توسط دستیار ویژه رئیس جمهور؛

روند پیشرفت بنادر شهید رجایی و نخل ناخدا بررسی شد

کد خبر : ۱۰۰۴۲

از ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی، فاز اول بندر چند منظوره نخل ناخدا و طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی بازید صورت گرفت

ایلنا - بندرعباس: دستیار ویژه رئیس جمهور به همراه استاندار هرمزگان و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور از طرح های توسعه بندر شهید رجایی و فاز اول بندر نخل ناخدای بندرعباس بازدید کرده و روند پیشرفت این پروژه ها را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی اکبر محرابیان به همراه ابراهیم عزیزی و سیدعطاءاله صدر در روز دوم بازدید از طرح های مهر ماندگار، روند پیشرفت و موانع و مشکلات چندین پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

ساختمان در حال ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی بندرعباس اولین طرح مورد بازدید توسط دستیار ویژه رئیس جمهور و استاندار هرمزگان بود که روند ساخت آن مطلوب ارزیابی شد.

در ادامه مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز به هیئت بازدید کننده اضافه شد و به همراه از فاز اول بندر چند منظوره نخل ناخدای بندرعباس بازدید کردند که مقرر شد تا پایان دولت دهم این بندر به مرحله بهره برداری برسد.

طول موج شکن این بندر 4 هزار و 133 متر می باشد که تاکنون با 62 در صد پیشرفت 2 هزار و 588 متر آن انجام شده است.

فاز اول بندر چند منظوره نخل ناخدای بندرعباس اعتباری معادل 172 میلیارد ریال دارد و از بهمن ماه سال گذشته عملیات ساخت آن آغاز شده است.

همچنین طرح توسعه مجتمع بندری شهید رجایی نیز مورد بازدید قرار گرفت که این طرح نیز با اعتبار 410 میلیون دلار تا کنون 73 در صد پیشرفت داشته است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در این بازدید از روند اجرای طرح ابراز خرسندی نموده و اظهار امیدواری کرد: طرح های بندری در هرمزگان باید به همین روال و با جدیت پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز