خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد عملیات پزشکی حج تمتع ۹۱ خبر داد:

برای نخستین بار؛ راه اندازی پایگاه سلامت بانوان در شهر پیامبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱

به منظور ارائه خدمت به حجاج، پایگاه‌های سلامت بانوان صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر دایر و خدمت رسانی می‌کنند.

ایلنا: رییس ستاد عملیات پزشکی تمتع ۹۱ گفت: سه پایگاه سلامت بانوان در شهر مدینه برای دسترسی آسان زائران راه‌اندازی و همراه با پزشک خانم مستقر شده است.

به گزارش ایلنا، ولید دنده بر با بیان معذوریت بانوان در مراجعه به پزشکان کاروان‌ها، اظهار كرد: بانوان در مراجعه به مشاوران درمانی و بهداشتی با برخی از معذوریت‌ها مواجه می‌شوند و به راحتی می‌توانند هرگونه مشاورهٔ درمانی خود را بصورت مستقیم با پزشکان زن می‌توانند مطرح کنند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تجهیز و راه اندازی اولین پایگاه سلامت بانوان در هتل ماسات الاصیل مکه مکرمه نیز خبر داد و افزود: هدف اصلی ما تامین حفظ سلامت و ایمنی روحی و روانی زائران در این سفر معنوی و روحانی است.

وی ادامه داد: به منظور ارائهٔ خدمت به حجاج، پایگاه‌های سلامت بانوان صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر دایر و خدمت رسانی می‌کنند.

دنده‌بر ضمن اشاره به خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت خواستار رعایت توصیه‌های بهداشت فردی و همچنین حفظ ارتباط و پیوستگی روانی و عاطفی بهداشتی و درمانی زائرین با پزشکان کاروان‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز