خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر خرمدره اعلام کرد:

مشکلات کارخانه ذوب فلزات ابهر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳

درپی شکایت کارگران برای دریافت مطالباتشان به اداره کار شهرستان ابهر با خبر شدیم بخش از مطالبات کارگران بصورت نقدی پرداخت شده و مابقی کارگران با داشتن حکم مصادره اموال در حال توقیف اموال این کارخانه هستند.


دبیر اجرایی خانه کارگر خرمدره گفت: کارخانه ذوب فلزات ابهر همچنان تعطیل و۳۰۰ کارگر آن بیکار هستند.


کاظم خلجی ضمن بیان مطلب فوق به ایلنا افزود: یکی از مهم‌ترین قطبهای صنعتی واشتغال زا یی دراستان زنجان کارخانه ذوب فلزات ابهر بود که متاسفانه به سبب تغییرات متعدد اعضای هیات مدیره و مسائل مالی این کارخانه از دو سال پیش با مشکلات مالی مواجه شد و سرانجام در چند ماه گذشته تعطیل و ۳۰۰ کارگر آن بیکار شدند.


این فعال کارگری با تاکید بر راه اندازی مجدداین واحد صنعتی وحل مشکلات آنان تصریح کرد: درپی شکایت کارگران برای دریافت مطالباتشان به اداره کار شهرستان ابهر با خبر شدیم بخش از مطالبات کارگران بصورت نقدی پرداخت شده و مابقی کارگران با داشتن حکم مصادره اموال در حال توقیف اموال این کارخانه هستند.


وی اظهار داشت: بهتر است کارگرانی که در حال حاضر بیکار بوده و چندین ماه دیگر مستمری بیمه بیکاری آنان قطع می‌شود برای احیاء وراه اندازی کارخانه تمام تلاش خودرا بکار گیرند. چرا که با متلاشی شدن این بنگاه اقتصادی امید به بازگشت بکارشان از بین خواهد رفت.


به گفته خلجی مشکلات این واحد تولیدی از سوی مالکان کارخانه بدهی‌های معوقه و عدم وجود نقدینگی اعلام شده است که امید واریم با پی گیری مسئولان استانی وکشوری برای مرتفع سازی مشکلات این واحد بزرگ و اشتغالزا مجددا فعالیت ان از سر گرفته شود وتمام کارگران آن دوباره بازگشت بکار شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز