خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد:

فردا؛ آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره دکترا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱

داوطلبان می‌توانند حداكثر تا 15 آبان منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان نسبت به دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون اقدام کنند.

ایلنا: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: افراد مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری فردا می توانند از طریق سایت سازمان سنجش در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کنند.

توكلی در گفت‌وگو با ایلنا در ارتباط با انجام ثبت نام در تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری، افزود:‌ افراد مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شده نهایی منتشر نشده است، می‌توانند از فردا دوشنبه 17مهر از طریق سایت سازمان سنجش در مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: با توجه به كنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند حداكثر تا 15 آبان منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان نسبت به دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون اقدام کنند و پس از دریافت كارنامه از طریق سایت درصورتی كه منحصراً درباره كدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات كارنامه مذكور سوالی داشته باشند، اقدام كنند.

توكلی با بیان این مطلب که ۱۵۰۰ ظرفیت جدید در مرحله تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: كارنامه داوطلبان واجد شرایط گزینش حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریك از كدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و در سهمیه مربوط تنظیم است و از طریق سایت سازمان سنجش در روز دوشنبه قابل دسترسی خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز