خبرگزاری کار ایران

سرلشکر جعفری در چهلمین روز شهادت سردار بهرامی:

ملت ایران امروز به الگوی همه کشورهای مسلمان جهان تبدیل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶

تامین امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بالا‌ترین جهاد در راه خداست.

فرمانده کل سپاه با تجلیل از یاد و خاطره شهدای سانحه هوایی سردشت و سردار شهید کریم بهرامی گفت: تامین امنیت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی بالا‌ترین جهاد در راه خداست.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار کریم بهرامی و دیگر شهدای سانحه سقوط بالگرد که در مسجد امام حسین (ع) ارومیه برگزار شد، افزود: خوشا به حال شهیدان که مسیر شهادت را انتخاب کرده و برای رسیدن به خدا در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی مجاهدت برای برقرار امنیت در کشور را بالا‌ترین جهاد در راه خدا دانست و اضافه کرد: سردار شهید بهرامی و همرزمان این شهید بزرگوار برای برقراری امنیت تلاش‌های زیادی کردند و در این راه نیز مجروح و به فیض شهادت نایل آمدند.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود با تشریح ویژگی‌های جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران، بر لزوم هوشیاری آحاد مردم در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

و برای مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم است همه ما ملت ایران، ضمن کسب بصیرت کامل و شناسایی ترفندهای دشمنان، این آگاهی و بصیرت را به دیگران منتقل کنیم.

سرلشکر جعفری با تجلیل از روحیه سلحشوری و ولایتمداری ملت ایران و دفاع اقشار مردم از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: اهدافی که رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای انقلاب ترسیم فرموده بودند با حمایت کامل مردمی محقق می‌شود.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمنان انقلاب وقتی از توطئه‌ها و ترفندهای مختلف علیه ملت ایران نتیجه نگرفتند به دنبال ترفندهای جدیدی هستند که بتوانند انگیزه و روحیه مردم را پایین آورده و ایجاد ناامید کنند. غافل از اینکه ملت ایران هوشیار‌تر و بصیر‌تر از هر زمان دیگر، تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل شبیخون فرهنگی دشمنان نیز تقدیر کرد و افزود: بر اثر ایستادگی، مقاومت و بصیرت ملت ایران بود که فتنه ۸۸ خنثی و دشمنان ایران اسلامی مایوس شدند.

سردار جعفری اظهار کرد: ملت ایران در روز «۹ دی» با حضور پرشور خود در صحنه انقلاب پاسخی دندان شکن به دشمنان داده و اعلام کردند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و رمز موفقیت کشور را در این ارتباط و دلدادگی می‌بینند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روند امنیت و ضریب نفوذ امنیت در کشور بویژه در شمال غرب کشور را در سایه مجاهدت‌های نیروهای مسلح مستقر در منطقه بسیار عالی توصیف و اظهار کرد: ملت ایران امروز به الگوی همه کشورهای مسلمان جهان تبدیل شده که این‌‌ همان صدور انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به جهان است.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولین و مقامات استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهداء حضور داشتند یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در ارتباط با مناقب و سجایای پیامبر عظیم الشان اسلام و خاندان وحی و نبوت مداحی کرد.

۴۰ روز پیش یک فروند بالگرد نظامی بر اثر نقص فنی در اطراف شهرستان سردشت سقوط کرد در اثر این سانحه چهار نفر از پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله سردار کریم بهرامی به شهادت رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز