خبرگزاری کار ایران

امسال 4000 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود

کد خبر : ۱۰۰۰۰

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود.

زنجان ـ ایلنا: معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امواد استان زنجان با اشاره به برنامه های تحولی کمیته امداد گفت: در سالجاری بالغ بر 4هزار اشتغالزایی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور عبادی امروز با بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های تحولی کمیته امداد و رویکرد جدید خدمت رسانی به مددجویان موضوع توانمند سازی اعضای خانواده‌ها با محوریت اشتغال از اولویت‌های کاری این نهاد بوده و طی سال‌های اخیر به ویژه در سال جهاد اقتصادی به توفیقات خوبی دست یافته است.

وی کسب رتبه نخست اشتغال در استان و رتبه دوم کشوری در ایجاد مشاغل خانگی را از جمله موفقیتهای کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد و افزود: در سال جاری نیز که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، بیش از 4 هزار طرح اشتغالزایی توسط این نهاد اجرا می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته با توجه به حمایت‌هایی که از سوی استاندار و همکاری بانک‌های عامل صورت گرفت، بیش از 5 هزار و 500 نفر از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان و سایر نیازمندان از خدمات طرح‌های اشتغال این نهاد بهره‌مند شدند.

وی در ادامه ابارز امیدواری کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته و حمایت‌های مسئولان استان در سال جاری نیز برنامه‌های هدف‌گذاری شده در حوزه اشتغال این نهاد محقق شود.

عبادی در بخش دیگری از سخنان خود طرح‌های اشتغال اجرا شده توسط کمیته امداد استان زنجان را در بخش تولیدات دامی و کشاورزی، صنایع کشاورزی و طرح‌های خدماتی و فنی عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها اکثر افراد مورد نظر آموزش‌های مرتبط را گذرانده مدرک فنی مهارت را دریافت کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به میران اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در سال جاری افزود: این مبلغ نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز