خبرگزاری کار ایران

سهیل مهدی: تعطیلی لیگ بدترین حالت برای فوتبال ما است

بدترین خبر برای پرسپولیس در فصل صدرنشینی مقتدرانه

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۴۵۸

سرپرست مسابقات لیگ برتر گفت: تاریخی که برای شروع مسابقات در نظر گرفتیم زمانی است که ستاد ملی کرونا روی آن تمهیدات در نظر گرفته بود.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی در گفت و گو با بخش خبری ساعت 19 در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر تا پایان سال اظهار داشت: در اطلاعیه قبلی مسابقات یک هفته به تعویق افتاد و ما منتظر دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا بودیم.

وی افزود: امروز بنا بر دستورالعملی که برای ما صادر شد مقرر گردید کلیه لیگ های کشور به تعویق بیفتد. امیدواریم این اپیدمی به پایان برسد و مسابقات از 14 فروردین سال 99 پیگیری شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که تکلیف مسابقات معوقه چه می شود گفت: تمام مسابقات را از 14 فروردین شروع می کنیم و مسابقات معوقه به همان ترتیبی که قرار بود در این هفته ها برگزار شود پیگیری خواهد شد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا احتمال دارد مسابقات بدون برگزاری بازی ها به اتمام برسد گفت: امیدواریم به این شرایط نرسیم، این موضوع می تواند بدترین حالت برای فوتبال ایران باشد. همانطور که می دانید ما باید نمایندگان کشورمان را برای فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنیم و در این بین صعود و سقوط تیم ها می تواند مهم باشد به همین دلیل کار ما خیلی سخت است. ما ناچار هستیم با این شرایط مسابقات را حتما به پایان برسانیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در شرایطی با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا از احتمال کم تعطیلی مسابقات در فصل جاری در صورت تداوم وضعیت کنونی می‌گوید که پرسپولیس با اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول، شانس مسلم دستیابی به عنوان قهرمانی و تکرار آن برابر چهارمین فصل پیاپی برخوردار است و این می‌تواند بدترین حالت برای شاگردان یحیی گل محمدی در آستانه رسیدن به رکوردی تاریخی و دست نیافتنی محسوب شود.

وی در پاسخ به این سوال که تاریخ 14 فروردین هم یک تاریخ موقتی است گفت: قائدتا این تاریخ بر اساس تمهیدات ستاد ملی کرونا است. اگر خدای ناکرده شرایط ادامه دارد باشد باید تمهیدات بعدی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز