خبرگزاری کار ایران

آغاز اکران ۴ فیلم جدید بعد از پایان جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۵۶

با پایان جشنواره فیلم فجر، اکران سینماها به روال عادی خود بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از امروز جمعه (۲۵ بهمن) ۴ فیلم سینمایی جدید اکران خود را در سینماها آغاز کرده‌اند. فیلم‌های سینمایی "بی‌وزنی" به کارگردانی مهدی فرد قادری، "دوئت" به کارگردانی نوید دانش، "نرگس مست" به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری و "یادم تو را فراموش" به کارگردانی علی عطشانی اکران خود را آغاز کرده‌اند

بی وزنی به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته قصه‌ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می‌شود که داماد مراسم را ترک کرده است. در این بین؛ عروس، مادر داماد، خواهر داماد و معشوقه داماد با یکدیگر دچار چالش می‌شوند و فیلم با روایت غیرخطی، روابط هر کدام از این زن‌ها با داماد را افشا می‌کند.

 امیرعلی دانایی، بهاره کیان‌افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان بازیگران اصلی فیلم بی‌وزنی هستند.

 دوئت به کارگردانی نوید دانش و تهیه‌کنندگی احسان رول اف داستان زندگی چند زوج را روایت می‌کند. در این فیلم بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، مرتضی فرشباف، کاوه کاتب، مهسا طهماسبی، مهدخت مولایی، پانته‌آ پناهی‌ها و علیرضا آقاخانی حضور دارند.

نرگس مست به کارگردانی سیدجلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی عبدالله اسفندیاری داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش استادان موسیقی ایران را گاه به جای آن‌ها تصور می‌کند و ما ترانه‌های ماندگار فارسی را از آن استادان می‌شنویم.

میترا حجار، مهدی پاکدل، سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق‌نورد، متین ستوده، بهنام قربانی و امیرحسین مدرس بازیگران فیلم نرگس مست هستند.

یادم تور را فراموش به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی  با نگاهی به بخش‌هایی از ماجرای شهلا جاهد و ناصر محمدخانی ساخته شده است. در این فیلم میترا حجار، حسین یاری، آتیلا پسیانی، ماهچهره خلیلی، رضا ناجی، خشایار راد، غزل یگانه، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی به عنوان بازیگر حضور دارند.

همچنین اکران فیلم‌های جهان با من برقص، قطار آن شب، کاتی و ستاره، امیر و اولین امضا برای رعنا که نمایش آنها به دلیل جشنواره فیلم فجر متوقف شده بود، دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز