خبرگزاری کار ایران

عبداللهی:

وضعیت تلفن ثابت در کشور بدتر از اوایل انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۳۸۵

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت تلفن ثابت در کشور بدتر از اوایل انقلاب است در بسیاری از روستاها و شهرها مردم به دنبال تلفن ثابت هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت‌الله عبداللهی  در جریان سوال از وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات در خصوص در خصوص ارتباطات تلفن همراه، اینترنت و اشتراک تلفن ثابت در روستاها گفت: آقای وزیر برای ما به صورت مشخص و شفاف بیان کنید که در کدام روستاهای کشور امکان ارتباط تلفن همراه وجود دارد.

نماینده مردم اهر بیان کرد: وزارت ارتباطات موظف است هر ۶ ماه یکبار گزارش عملکرد خود را در زمینه ارتباطات تلفن همراه به کمیسیون صنایع مجلس ارائه کند.

وی  خطاب به جهرمی گفت: در مورد احکام برنامه ششم کمترین اقدامات صورت گرفته است سوال این است که چرا توسعه متوازن وجود ندارد، اگر توسعه در یک استان اتفاق افتاده چرا در استان های دیگر شاهد این موضوع نیستیم.

نماینده مردم هریس با بیان این‌که ما به عدالت اعتقاد داریم، عنوان کرد: باید در روستاها و شهرهای کشور دولت الکترونیک ایجاد کنیم که متولی این امر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود:توسعه ارتباطات آی سی تی باعث می شود که بسیاری از مشکلات از جمله رانت، فساد، اختلاس، رشوه و هدررفت فرصت ها را نداشته باشیم.

عبداللهی گفت: وضعیت تلفن ثابت در کشور بدتر از اوایل انقلاب است در بسیاری از روستاها و شهرها مردم به دنبال تلفن ثابت هستند ولی واقعیت ها غیر از آمارهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز