خبرگزاری کار ایران

در پی شیوع ویروس کرونا؛

دیدار مقام‌های شرکت‌های هواپیمایی آمریکا با دونالد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۵۰۸

نمایندگان شماری از شرکت‌های هواپیمایی صاحب‌نام آمریکا با رئیس‌جمهوری این کشور درباره اقدام‌های پیشگیرانه برای مبارزه با شیوع ویروس «کرونا» دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نمایندگان شماری از شرکت‌های هواپیمایی صاحب‌نام آمریکا شامگاه گذشته -‌چهارشنبه- با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور درباره اقدام‌های پیشگیرانه برای مبارزه با شیوع ویروس «کرونا» دیدار و گفت‌وگو کردند. طی این دیدار این نمایندگان به ترامپ گفتند که نظافت و همچنین فرآیندهای پیشگیری را در این زمینه افزایش داده‌اند. 

نمایندگان شرکت‌های خطوط هوایی ساوث وست ایرلاینز، خطوط هوایی یونایتد هولدینگ، امریکن ایرلاینز و جت‌لو و همچنین مشاری دیگر در کاخ سفید با ترامپ، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و همچنین دیگر مقام‌های این کشور دیدار کردند. 

ترامپ گفت: «این اپیدمی به تجارت شرکت‌های هواپیمایی ضربه می‌زند. بسیاری مردم به خاطر وضعیت فعلی در کشور ما می‌مانند و خرید می‌کنند و در هتل‌هایمان می‌مانند. بنابراین از این منظر، این قضیه تاثیر مثبتی برای ما داشته است. اما این قضیه به مسافرت خارجی ما نیز ضربه زده، اما این قضیه موقتی است.»

ترامپ گفت که رؤسای این شرکت‌ها درخواست کمک مالی از دولت نکرده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز