خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جنبش انصارالله:

فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن جانبدارانه رفتار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۷۷۱

جنبش انصار الله یمن فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور را به جانبداری و اجرای اوامر انگلیس متهم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اردو پونت، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله و رئیس هیأت مذاکره کننده این گروه، عصر روز گذشته- دوشنبه با انتشار بیانیه­ «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن در استقبال از تشکیل شورای مجلس نمایندگان یمنی در شهر سیئون و حمایت سفیر انگلیس در یمن از تشکیل این شورا، نوشت:‌ «جای تعجب نیست که انگلیس یا آمریکا هر نوع موضعی را برای طولانی شدن زمان حمله در طمع آسیب اقتصادی و محاصره و بحرانی‌تر شدن اوضاع یمن به منظور عملی شدن طرح‌­های خود در منطقه اتخاذ کنند».

عبدالسلام در ادامه افزود: «نماینده ویژه سازمان ملل چگونه می­‌تواند به عنوان یک میانجی بی‌­طرف باشد حال آنکه اوامر انگلیس را از سکوی سازمان ملل اجرا می­‌کند».

«مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن با ارسال پیامی به «عبد ربه منصور هادی»‌ رئیس دولت مستعفی این کشور تشکیل پارلمان یمن در شهر سیئون را تبریک گفت.

به گزارش برخی رسانه­ ها گریفیتس در این پیام تأکید کرده است:‌ «جلسه پارلمان در یک لحظه حساس و حیاتی تشکیل شده و در آنجا تلاش­‌های فراوانی برای آغاز عملیات سیاسی به منظور پایان دادن به جگ یمن انجام می­‌شود».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز