خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

عرضه روزانه 6000 تا 6500 تن مرغ به بازار از ابتدای ماه محرم/ ثبات قیمت مرغ در بازار

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۸۰۱

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: با آغاز ماه محرم روزانه 6 هزار تا 6 هزار و 500 تن مرغ به بازار عرضه می‌شود و هیج کمبود و مشکلی برای تامین این کالا نداریم.

حبیب اسدالله نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیج مشکلی برای تامین مرغ برای بازار داخلی به رغم افزایش تقاضا نداریم، اظهار کرد: با آغاز ماه محرم یک هزار تا یک هزار و 500 تن به تقاضای مرغ در بازار افزوده شده است که بدون هیچ مشکلی در حال تامین آن هستیم و کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا قبل از آغاز ماه محرم میزان تقاضای مرغ در بازار 5 هزار تا 5 هزار و 500 تن بود.

اسدالله نژاد میزان افزایش تقاضا مصرف مرغ برای محرم را 10 درصد عنوان کرد و افزود:  با آغاز ماه محرم میزان تقاضا به 6 هزار تا 6 هزار و 500 تن افزیش یافته است.

به گفته وی؛ در ماه محرم شاهد ثبات بازار مرغ هستیم و این امر گواه دیگری برای عرضه به میزان مناسب این کالا به بازار است.

اسدالله نژاد قیمت متوسط هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده در سراسر کشور را حدود 14 هزارتومان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: البته قیمت مرغ در برخی استان‌ها کمتر از این میزان و در برخی مناطق شهرهای بزرگ بیشتر از 14 هزار تومان است.

نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور درباره قیمت خرید هر کیلوگرم مرغ زنده از مرغداران درب مرغداری، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ زنده 9 هزار و 500 تا 9 هزار و 600 تومان از مرغداران خریداری می‌شود.

اسدالله نژاد قیمت خرید مرغ زنده از مرغداران با توجه به هزینه تمام شده تولید و در نظر گرفتن 10 درصد سود تولید کننده، مناسب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز