خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت عنوان کرد:

شناسایی و پیگیری مشکلات حوزه بنیاد مسکن در رشت با تعامل، همدلی و همفکری

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۰۱

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت گفت: باید با تعامل، همدلی و همفکری مشکلات حوزه بنیاد مسکن در رشت را شناسایی و پیگیری کنیم.

 به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحمد احمدی در جلسه پیگیری امور زیر بنایی شهرستان  رشت با محوریت اجرای پروژه ها و رفع مشکلات حوزه  بنیاد مسکن که با حضور نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن استان و همچنین بخشداران در فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: باید با تعامل، همدلی و همفکری موضوعات را شناسایی و پیگیری کنیم.

وی افزود: با توجه به مطالبات شهرستان، باید از ظرفیت‌های نمایندگان شهرستان رشت در خانه ملت بیش از بیش بهره گیریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به حضور دو نماینده از شهرستان رشت در کمیسیون تلفیق، گفت: کمیسیون تلفیق یکی از مکان هایی است که کارشناسانه به تصویب بودجه می پردازند لذا حضور این دو بزرگوار در کمیسیون تلفیق فرصت ارزشمندی برای استان و خصوصا شهرستان رشت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت ادامه داد: برای سال‌جاری قریب به 21 میلیارد و 512 میلیون و 800 هزار تومان در قالب 173 پروژه برای بنیاد مسکن اعتبار ابلاغ کردیم که این اعتبارات استانی 4 میلیارد و 289 میلیون تومان، همچنین در ماده 180 حدود 890 میلیارد تومان و جزء 47 هم 16 میلیارد و 333 میلیون تومان است. آنچه که ما محرومیم همان 3 درصد نفت و گاز است که علی‌رغم تلاش ها تاکنون حل نشده است.

احمدی با اشاره به انجام زیرسازی در بسیاری از مسیرها و معابر روستاها، بیان کرد: زمانی که کارشناسان بنیاد مسکن برای پاسخ استعلامات صرف می‌کنند، بسیار طولانی است که این امر باعث نارضایتی ارباب رجوع می شود. یکی دیگر از موضوعات مورد توجه افزایش بیش از حد مبلغ کارشناسی است که این افزایش قابل دفاع نیست و باید معیار این افزایش مشخص شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌های بنیاد مسکن در حدود کمتر از 20 درصد از آنها تحقق پیدا کرده، افزود: هم اکنون بیش از 150 کیلومتر مسیرهای زیرسازی شده توسط دهیاری ها در سطح شهرستان رشت آماده آسفالت است که در صورت اختصاص 25 هزار تن قیر، امکان اجرای آسفالت آنها فراهم خواهد شد لذا در این راستا پیگیری نمایندگان محترم مجلس در اختصاص مقدار قیر عنوان شده و اجرای پروژها بسیار موثر خواهد بود، در انتها تمهیدات لازم جهت بهره گیری از اختصاص قیر و سایر موارد اتخاذ یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز