کد خبر: 520675 A

به منظور ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی؛

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان می‌تواند حامی بزرگی برای واحدهای صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک و ارج نهادند به مقام شامخ خبرنگاران ، طی دیداری با معاون خبر صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این خادمان بی‌منت قلم و اندیشه به بیان اهمیت و جایگاه تبلیغات و خبر رسانی پرداخت و گفت : با توجه به توسعه روز افزون تجارت ، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است . هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیرممکن است .

وی در ادامه بیان داشت : امروز ما در جهانی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های همگانی ، روزنامه‌ها ، مجلات ، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند .

وی در ادامه افزود : رسانه ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده ای را دارند و در همین راستا ، صدا و سیمای مرکز گیلان می‌تواند حامی بزرگی برای واحدهای صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد . 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : رسانه ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری اند .

وی در پایان بیان داشت : ضمن تشکر از مدیر کل و کار کنان صدا و سیمای مرکز گیلان امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان گیلان  .

Upimg08062017034413.JPG

تجارت رادیو و تلویزیون رسانه سینما و تلویزیون صنایع کوچک
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر