کد خبر: 508108 A

درسمینار نقش‌روابط‌عمومی‌ها در اقتصادمقاومتی؛

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت در نخستین سمینار تببین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی در شاخه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی، نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نخستین دوره سمینار تببین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی طی روزهای سیزده و چهاردهم تیرماه در دانشگاه تربیت مدرس سالن جابربن حیان برگزار شد.

 انتخاب و معرفی نهادهای پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی در بعد فعالیت‌های ارتباطی، یکی از بخش‌های مهم سمینار فوق بود.

بدین ترتیب براساس نظر هیات داوران از فعالیت های مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اهداء لوح سپاس و نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی تقدیر شد. 

 

در بخشی از  این لوح تقدیر آمده است: بی تردید در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کار فرهنگی و گفتمان‌سازی این مفهوم است تا علاوه بر ایجاد شناخت کافی از ضرورت و شیوه‌های عمل، ماموریت‌های عوامل ارتباطی در این زمینه روشن و شفاف باشد. در این بین روابط عمومی بازیگر اصلی فعالیت های ارتباطی و فرهنگی است.

 
دبیرخانه سیمینار تببین ماموریت های روابط عمومی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با عنایت به این ضرورت و واقعیت مسلم و براساس بررسی و داوری بعمل آمده شهرداری رشت را به لحاظ فعالیت های ارتباطی شایسته در شاخه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی شایسته قدردانی دانسته و با اعطای نشان ارتباطی اقتصاد مقاومتی و لوح سپاس مراتب قدردانی خود را از اقدامات مذکور اعلام می‌دارد.
 
 
اقتصاد مقاومتی امور بین الملل ترویج فرهنگ روابط عمومی شهرداری رشت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر