خبرگزاری کار ایران

پیام‌تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس‌گیلان در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۹۲۸

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از رشت، مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. متن پیام این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت مجاهد نستوه، فاضل اندیشمند و استوانه متین نهضت امام خمینی (ره) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رحمه الله)که با عمری مجاهدت  و سراسر مبارزه و مشحون از جهاد و مدیریت در روزگاران سخت و برهه هایی حساس تاریخ، دعوت محبوب خویش را لبیک گفته و به لقاء جانان شتافت، موجب تاثر و تألم فراوان اینجانب و مجموعه نوسازی مدارس استان گیلان شد.

به یقین آن حضرت یکی از سرمایه های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و از یاران متعهد و نزدیک حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بود که سال‌های متمادی در سایه سار خیمه رفیع ولایت فقیه به این نظام مقدس جمهوری اسلامی صادقانه خدمت کردند.

اینجانب فقدان این شخصیت بی بدیل عرصه سیاست و همراه دیرین ولایت را به پیشگاه مقدس و نورانی امام زمان(عج)،محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امت مؤمن و قدرشناس ایران  و بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز