خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

هفته پژوهش نماد سنجش عملکرد یکساله حوزه پژوهش است

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۰۵

استاندار گیلان گفت: این هفته در واقع یک نماد است تا عملکرد یک سال در حوزه پژوهش را بسنجیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی‌نجفی در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گیلان افزود: کشورهایی که امروز در توسعه حرف‌های بزرگی دارند امکانات  مناسبی را برای پژوهش ،تفکر واندیشیدن فراهم کرده اند .

وی تاکید کرد: توجه به پژوهش برای رسیدن به توسعه ضروری است و ارتباط صنعت با پژوهش نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار هفته پژوهش امسال با عنوان پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی را باید با اقدامات و تلاش های پژوهشی عملی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به فعالیت‌های پژوهشی و تجاری‌سازی امور تحقیقاتی تصریح کرد: تلاش های خوبی در زمینه پژوهش و فن بازار در گیلان انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دولت الکترونیک در استفاده فناوری، در کشاورزی، مواد غذایی، شیلات، انرژی و آب کارها و اقدامات خوبی در استان گیلان انجام گرفته است .

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تلاش داریم گره‌هایی که در بخش تولید،کشاورزی و صنعت استان وجود دارد با تلاش پژوهشگران استان با انتقال ایده ها از آزمایشگاه ها به بازار، باز کنیم.

نجفی با بیان اینکه هفته پژوهش بهانه ای برای پرداختن به مقوله مهم تحقیق و پژوهش است، تصریح کرد: این هفته در واقع یک نماد است تا عملکرد یک سال در حوزه پژوهش را بسنجیم. 

هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گیلان با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت. 

در این نمایشگاه، بیش از 250 دستاورد پژوهشی از مرحله تحقیقاتی و اولیه تا محصول در 52 غرفه به نمایش گذاشته شده است. 

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گیلان تا سه شنبه هفته جاری از ساعت 9 تا 16 در سالن آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت واقع در فلکه انتظام این کلانشهر برای بازدید علاقمندان دایر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز