کد خبر: 361571 A

رئیس‌سازمان صنعت،معدن‌وتجارت گیلان عنوان کرد:

رئیس سازمان صنعت، معدن‌وتجارت استان گیلان گفت: با دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی که خارج از ضوابط قانونی اقدام به افزایش تعرفه خدمات خود کنند، در چارچوب وظائف و اختیارات قانونی برخورد می شود.

به گزارش‌ایلنا از رشت‌و به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت،معدن‌وتجارت گیلان،امروز علی منتظری در جلسه سازمان صنایع استان، با اشاره به لزوم رعایت موازین قانونی و عدم افزایش غیرقانونی تعرفه‌های خدماتی بیان کرد: در سالی که به دستور مقام معظم رهبری به نام  اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل مزین شده، ضروری است تا با هرگونه شرایطی که سبب نگرانی و فشار اقتصادی بر شهروندان شود، مقابله کنیم و اقتصادی سالم و پویا را در جامعه رواج دهیم.

وی تصریح کرد: در این راستا ستاد خبری 124 سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان آماده دریافت گزارش ها و مشاهدات مردمی در خصوص افزایش تعرفه‌های غیرقانونی سازمان‌ها، ادارات ،نهادهای خدمات رسان عمومی و ... است.

منتظری خاطر نشان کرد: بازرسان ستاد خبری 124 این سازمان به طور شبانه روزی آماده دریافت شکایات مردمی هستند و پس از بررسی های لازم در صورت کشف جرایم، پس از تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات حکومتی استان، با متخلفین بخش دولتی  و غیر دولتی طبق قانون تعزیرات برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان از مهمترین الزامات همه بخش‌ها اعم از بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای تولیدی، صنفی و دستگاه های اجرایی خدمات‌رسان و مورد انتظار شهروندان محترم و مورد تاکید مسئولان خدمتگزار است.

خدمات رسانی دستگاه های اجرایی سازمان صنعت معدن و تجارت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر