خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

282 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۰۲۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق‌دار شدن 282 خانوار روستایی در سال گذشته خبرداد و اظهارداشت: برق‌رسانی به 282 خانوار روستایی در 26 روستای این استان در سال گذشته انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، "داود راهزادی" در دیدار برخی از روستائیان طسوج چرام گفت: در سال گذشته و از محل اعتبارات بند (ه) تبصره شش توانیر، 26 روستا در این استان با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار شدند.

وی باتشریح چگونگی برقرسانی به روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین مشکلات کنونی در راه برقدار شدن برخی از خانوارهای روستایی در این استان را سخت گذری و پراکندگی آنان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای برقرسانی به روستاهای برقدار شده در سال گذشته حدود 35 کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود 15 کیلومتر شبکه فشار ضعیف استفاده شد.

راهزادی از نصب 28 دستگاه ترانفسورماتور 25 و 50 کیلوولت آمپر برای برقدار شدن این روستاهای برقدار شده سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

وی گفت: شهرستان چرام با 10 روستا و بهمئی با سه روستا دارای بیشترین و کمترین روستاهای برق‌دار شده در استان کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته بوده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان باشت با پنج روستا، کهگیلویه با چهار روستا و بویراحمد با چهارروستا دیگر شهرستان های این استان بودند که در سال گذشته از نعمت روشنایی برق برخوردار شدند.

راهزادی در بخشی دیگر از سخنان خود از برقدار شدن هفت روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از سیستم "فتوولتائیک یک کیلوواتی" در سال گذشته هم خبرداد و اظهارداشت: روستاهای شاه نشین و تیمج بهمئی، دامور و مازه کره طسوج چرام، کیمه‌سفلی و علیا در مارگون بویراحمد و سرتنگ لیراب دیشموک کهگیلویه از روستاهایی بودند که با این سیستم از روشنایی برق برخودار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، یک هزار و 674 روستای دارای سکنه در این استان وجود دارد.

تمامی روستاهای بالای 10 خانوار دارای کدروستایی در این استان از نعمت برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز