خبرگزاری کار ایران

در دیدار با آیت الله‌تقوی عنوان شد:

توجه به فرامین‌رهبری و اجرایی‌شدن برنامه‌های دولت تدبیر و امید همواره مدنظر مدیران است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۴۹

مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران شهرستان‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با روحانی برجسته کهگیلویه بزرگ دیدار کردند.

به گزارش ایلنا از دهدشت، در این دیدار صمیمی، " آیت الله آمیراحمد تقوی " تاکید کرد که هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت اهمیت ندارد.

وی گفت: مدرسه و دانشگاه، سنگر مبارزه با کفر و ظلم و استکبار جهانی و شیاطین سیاسی عالم است.

این روحانی برجسته کهگیلویه و بویر احمد افزود: انقلاب اسلامی خدمات شایانی در حوزه های مختلف برای مردم انجام داده و باید تلاش کرد این خدمات به مردم دوچندان تر شود.

آمیراحمد تقوی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در چهارساله گذشته در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: آرامش در تعلیم و تربیت یکی از ملاک های آموزش و پروش باید باشد که بنظر می رسد این آرامش اکنون در استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم با تقدیر از رهنمودهای" آیت الله آمیراحمد تقوی" روحانی برجسته هم استانی، تصریح کرد: توجه به فرامین رهبری معظم انقلاب و اجرایی کردن برنامه‌های دولت تدبیر و امید از مهمترین ملاک‌هایی است که همواره در بدنه آموزش و پرورش استان مدنظر بوده است.

" هادی زارع‌پور " گفت: ارتقای کیفیت آموزشی مدارس، هدف اصلی آموزش و پرورش است و بدون شک این هدف برای دستیابی به اهداف والای نظام مقدس اسلامی باید ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از  دهدشت، در این دیدار عملکرد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه اول 1395 تبیین و اطلاع رسانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز