کد خبر: 151464 A

پیرا خبرداد:

مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب راننده می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند / رشد ۲۳ درصدی افزایش جابه‌جایی مسافر در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در کردستان.

ایلنا: رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: با همکاری سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و پلیس راه استان کردستان سامانه ۱۱۰۱۲۰ به منظور جلوگیری از تخلفات رانندگان ناوگان مسافربری راه‌اندازی شده است.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از سنندج، " جمشید پیرا " در جلسه کارگروه هماهنگی خدمات سفر استان کردستان اظهار داشت: مسافران و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جانب راننده می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در نخستین پاسگاه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه همه شرکت‌های مسافربری استان به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران به سیستم خرید آنلاین بلیط مجهز شده‌اند، تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق اینترنت و بدون مراجعه فیزیکی به پایانه‌ها اقدام به خرید اینترنتی بلیط و انتخاب اتوبوس و صندلی خود کنند.
پیرا یادآور شد: تمامی محورهای مواصلاتی استان در حال حاضر به سیستم مونیتورینگ سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها در مرکز متصل است.
رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان، از مستقر شدن سه کارشناس فنی در پایانه‌های مسافربری استان خبر داد و افزود: این کارشناسان از تردد اتوبوس‌هایی که دارای نقص و یا مشکل فنی هستند، جلوگیری خواهند کرد.
رئیس اداره مسافر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کردستان در پایان سخنانش از رشد ۲۳ درصدی افزایش جابه‌جایی مسافر در سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار ورود و خروج مسافران طی سال‌های اخیر پیش‌بینی ما افزایش قابل توجه این درصد در سال‌جاری خواهد بود.

سفرهای نوروزی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان حمل‌ و نقل و پایانه‌های کردستان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر