کد خبر: 235010 A

در نشست مشترک دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی:

در نشست مشترک معاونت توسعه دانشگاه و سرپرست سازمان تامین اجتماعی کاشان نحوه اجرایی شدن ثبت خدمات سرپایی در پورتال سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال ۹۴ بررسی شد.

در نشست مشترک معاونت توسعه دانشگاه و سرپرست سازمان تامین اجتماعی کاشان نحوه اجرایی شدن ثبت خدمات سرپایی در پورتال سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای سال ۹۴ بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر مهرداد فرزندی پور در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه علی‌رغم افزایش تعداد برنامه‌های نرم افزاری و HIS آماده همکاری با اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی در خصوص اجراء برنامه های نرم افزاری جدید طبق مقررات و امکانات است.

معاون توسعه دانشگاه، دوباره کاری، زمان بر بودن و ایجاد نارضایتی ارباب رجوع را از مشکلات ثبت مجدد خدمات سرپایی در پورتال سازمان تامین اجتماعی نام برد و گفت: باتوجه به اجرای برنامه HIS در دانشگاه ثبت مجدد اطلاعات در پورتال سازمان تامین اجتماعی زمان بر بوده و در صورت به وجود آمدن مشکلات اینترنتی و قطع برنامه، معطلی و نارضایتی بیماران را به همره خواهد داشت.

دکتر افشار سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه، با بیان اینکه طرح ثبت اطلاعات به صورت پایلوت از ابتدای سال ۱۳۹۴اجرا می گردد، خواستار همکاری و تعامل دانشگاه در اجرای این برنامه شد تا این اقدام به بهترین نحو ممکن انجام شود.

برپایه این گزارش، اجرای این برنامه به صورت مرحله ای، لینک پورتال سازمان تامین اجتماعی به نرم افزارها و HIS بیمارستانی توسط اسناد پزشکی سازمان تأمین اجتماعی(جهت جلوگیری از دوباره کاری و معطلی بیماران) و به کارگیری نیروهای آن سازمان، مستقر در بیمارستان ها جهت اجرای برنامه مذکور از پیشنهادات این جلسه بود.

این گزارش حاکی‌ست، این جلسه که با حضور مدیر امور مالی، روسا، مدیران و مسئولین مالی واحدهای درمانی و مدیر و کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه در سالن شهداء برگزار شد در خصوص نحوه ثبت کلیه خدمات پاراکنیک شامل آزمایش، رادیولوژی، سونوگرافی، پاپ اسمیر، سنجش تراکم استخوان و… بحثو تبادل نظر شد.

بیمارستان سازمان تامین اجتماعی فناوری اطلاعات مشکلات معاون همکاری و تعامل ثبت دانشگاه خدمات پورتال
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر