خبرگزاری کار ایران

کارگران حفاری شمال: روی سکوها بی‌پول مانده‌ایم/ روابط عمومی شرکت: با همه توان به دنبال حل مشکل هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۷۰۸

کارگران عملیاتی حفاری شمال می‌گویند: 4 ماه است حقوق نگرفته‌ایم؛ روابط عمومی شرکت می‌گوید: الویت اول ما، حل مساله پرداخت‌هاست.

کارکنان عملیاتی شرکت حفاری شمال در تماس با خبرنگار ایلنا، از تاخیر طولانی در پرداخت مطالبات مزدی خود انتقاد کردند.

این کارکنان که روی سکوها کار می‌کنند؛ می‌گویند با وجود کار سخت و جانکاه، برخی از ما از اسفندماه حقوق نگرفته‌ایم؛ گروهی دیگر نیز، دو ماه دستمزد معوق دارند؛ با این شرایط نمی‌دانیم چگونه باید امورات زندگی خود و خانواده‌هایمان را بگذرانیم.

این کارگران عملیاتی نسبت به آینده کاری خود نیز ابراز نگرانی کردند و گفتند: آنگونه که از شواهد و قراین امر برمی‌آید تا ده روز آینده هم قرار نیست دستمزدهای معوق ما پرداخت شود.

روابط عمومی شرکت حفاری شمال در ارتباط با تاخیر در پرداخت‌ها می‌گوید: مدیریت شرکت به جد دنبال دریافت مطالبات شرکت و پرداخت حقوق‌های معوق است؛ اولویت اول برای ما پرداخت دستمزد کارگران عملیاتی است.

این مقام مسئول در رابطه با زمان تخمینی پرداخت معوقات، ضمن تاکید بر تلاش مجموعه مدیریت برای حل مشکل پرداخت‌ها گفت: انشالله ظرف چند روز آینده، مشکل پرداخت‌ها حل شده و دستمزدهای معوق به حساب کارگران عملیاتی واریز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز