خبرگزاری کار ایران

از سوی کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج صورت گرفت؛

تجمع در اعتراض به بلاتکلیف ماندن واگذاری و احیای بیمارستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۲۰۴

تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف این بیمارستان تجمعی را در حیاط این مرکز درمانی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز بالغ بر دویست نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی این مرکز درمانی بزرگ در حیاط این بیمارستان اقدام به برگزاری تجمع کردند.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) پیرامون تجمع امروز به خبرنگار ایلنا، گفت: دلیل تجمع امروز ما، حمایت از پزشک خیّری بود که اقدام به خرید این بیمارستان کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه آنچه که شاهدش هستیم این است که مسئولان البرز با این فرد برای طی مراحل قانونی آن همکاری‌های لازم را صورت نمی‌دهد و این امر در پیشرفت جریان واگذاری و احیای بیمارستان، خلل ایجاد کرده است.

طاهری افزود: از حوالی ظهر، تجمع امروز را با جمعی از کارکنان بیمارستان در حیاط این مرکز درمانی آغاز کردیم اما در صورت نگرفتن پاسخی مناسب برای مطالبات‌مان، اعتراضات‌مان را در حمایت از خریدار خیّر بیمارستان و احیای اینجا، طی روزهای آتی در مقابل استانداری استان البرز انجام خواهیم داد.    

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، اشاره کرد: به جز ۴ ماه پایه حقوق، بقیه مطالبات مزدی کارکنان این بیمارستان که هنوز معوق باقی مانده، بین ۸ الی یازده ماه است. گفتنی است ما نه عیدی و پاداش برای سال آینده‌مان را گرفته‌ایم و نه سبد کالای حمایتی‌ای که بسیاری از اقشار کم‌درآمد دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز