خبرگزاری کار ایران

یک تشکل عالی کارگران مخابرات در نامه‌ای مطرح کرد؛

تغییر شرایط کار مخابراتی‌ها بدون رای نمایندگان کارگران وجاهت قانونی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۶۰۴

شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات ایران خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات، از تغییر یک‌جانبه آیین‌نامه‌های شغلی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرو ابلاغیه معاونت توسعه سرمایه انسانی مخابرات مبنی بر تغییر آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرات ایران، شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری شرکت مخابرات، از اصلاحات یک‌جانبه و بدون حضور نمایندگان واقعی کارگران انتقاد کرد.

در نامه‌ای که این تشکل کارگری خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نوشته، آمده‌است:

پیرو جلسه شانزدهم آبان ماه هیات منتخب تشکل‌هاى کارگرى با مدیرکل محترم حراست در فضایى شفاف و صمیمى، اساسی‌ترین خواسته‌های نمایندگان قانونى کارکنان و در رأس آن تثبیت شرایط کار با نظر نمایندگان واقعى کارکنان در شورایعالى هماهنگى تشکل‌ها به حضور ایشان تقدیم شد و می‌دانیم که این مطلب به استحضار عالی نیز رسیده است. لیکن جاى ابهام، سؤال و تعجب است در این موقعیت حساس، معاونت توسعه سرمایه انسانى علیرغم تصریح هماهنگی با تشکل کارگری شرکت با اعلام یکجانبه اصلاح آیین نامه و اعلان آن در سامانه‌هاى مختلف سازمان بر فضاى اعتمادسازى می‌تازد و در پشت نقاب قانونگرایى، بیشترین ضربات را به سازمان، مدیریت و کارکنان وارد می‌سازد. مستحضرید با تأکید قانون بر سه‌جانبه‌گرایی در روابط کار، تغییر یکجانبه شرایط کار بدون حضور نمایندگان واقعی کارکنان فاقد وجاهت قانونی است.

ما نگرانیم و احساس می‌کنیم امنیت شغلى و شرایط کار پرسنل سازمان مورد هجمه واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز