خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی کارکنان مخابرات خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

حقوق حقه کارکنان مخابرات را دلسوزانه پیگیری کنید/ آماده همکاری و مشارکت هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۰۴

رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات تهران در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خواستار رسیدگی به مطالبات کارکنان این نهاد شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدرضا رستگارنژاد (رئیس انجمن صنفی کارکنان مخابرات منطقه تهران) در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خواستار پیگیری مطالبات کارکنان این نهاد دولتی شده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

بر همه ما روشن است که جنابعالی با پیشینه وسابقه مدیریتی روشن ، یکی از مدیران ارزشی ومتدین بوده ودر شرایطی سکان مدیریت وهدایت شرکت را بر عهده گرفته‌اید که متأسفانه سهامدار عمده به دنبال کسب منافع بیشتر وسود به هر طریق ممکن می‌باشد، حتی طریق ناصوابی چون  عدم پرداخت حقوق حقه شاغلین وبازنشستگان که سالهای متمادی عمر خود را صرف اعتلاء وپیشرفت همین شرکت نموده‌اند .  لذا شایسته و زیبنده جنابعالی نیست که در دوران تصدی ومدیریت شما به خاطر منافع دنیوی آنان ، چشم بر مشکلات وحقوق حقه زحمتکشان شرکت ببندید و خدای ناخواسته خود را مدیون این جماعت مظلوم وزحمتکش نمایید واین چند روز دنیای فانی بر دنیای باقی ارجح نشود.

حال که انجمنها وتشکلهای صنفی وکارگری واقعی که نمایندگان اصلی کارکنان بوده ، به دور از هیاهو وغوغا گری و با روشی منطقی و دلسوزانه و پرهیز از هرگونه تنش آفرینی که موجب دلسردی در روند پیشرفت توسعه وبرنامه های آتی شرکت می‌باشد، حقوق حقه کارکنان را پیگیری می‌کنند ، از جنابعالی انتظار می‌رود با درایت وتدبیر وحمایت از این دلسوزان ، حقوق حقه ومعقول کارکنان را در روندی سالم و شفاف مورد بررسی ، تصمیم گیری ورفع مشکل قرار دهید ، تا ان شاء ا... با مشاهده این صداقت وحسن نیت شاهد افزایش شور ونشاط وامید و تلاش بیشتر در اجرای برنامه ها وپیشرفت وتعالی شرکت باشیم.

در همین راستا نیز ،اخیرا در گوشه وکنار شرکت مشاهده می‌شود ، یکی از مسئولین که چندان با حال وهوای مخابرات وپرسنل آشنایی ندارد ، با سخنان نسنجیده وبخشنامه‌های غیر ضروری  ، بی پروا بر آتش التهابات و نگرانیها دامن زده وبه جای اینکه فضایی آرام وپر امید ومملو از تعلق سازمانی برای کار وتلاش بیشتر در شرکت فراهم سازد، موجی از یأس وناامیدی و تنفر را در محیط می‌پراکند که به هیچ وجه به نفع و صلاح نبوده ، و لازم است حضرتعالی به عنوان مدیریت ارشد شرکت با تذکر به ایشان از گسترش چنین فضای ناسالمی پیشگیری فرمایید.

برادران شما در انجمن اسلامی ، از آنجا که شما را فردی دلسوز وپر تلاش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وشرکت مخابرات می‌دانند، ضمن آرزوی توفیق در وظایف واجرای برنامه های توسعه‌ای ، خود را نیز مکلف به همکاری دانسته ودر این زمینه اعلام آمادگی می نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز