خبرگزاری کار ایران

جسد یکی از ملوانان هندی کشتی غرق شده در انزلی پیدا شد/وضعیت سه ملوان در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۲۲۵

جسد یکی از چهار ملوانی که در حادثه غرق شدن کشتی در انزلی ناپدید شده بود، در نزدیکی‌های ساحل زیباکنار پیدا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، کشتی تجاری ارکیده ۱ که طی چند ماه گذشته در حوضچه بندرکاسپین متوقف بود، روز جمعه (۷مهر) گرفتار امواج خروشان دریا شد و بدنه آن بر اثر برخورد با موج شکن بندرکاسپین صدمه دید.

تیم امداد و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان برای کمک رسانی به محل اعزام شدند و پس از ۳ روز با کمک نیروی دریایی، این کشتی را از شرایط اضطراری و غرق شدگی خارج و به حالت پایدار و شرایط ایمن  رساندند.

در این عملیات از تجهیزات دریایی شامل دو فروند یدک کش، یک فروند کشتی ناجی و پمپ‌های دریایی بزرگ تخلیه آب و دیگر تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت.

در این حادثه چهار ملوان که داخل کشور بودند و از روز حادثه به بعد، خبری از آنها نبود ولی در چند ساعت گذشته جسد یکی از این ملوانان که ملیتی هندی داشت در حوالی زیباکنار پیدا شد. طبق گفته مسئولان اداره کل بنادر و کشتیرانی استان گیلان از سه ملوان مفقود شده یک نفر دیگر غیرایرانی هستند.

 با گذشت چهار روز از این حادثه هنوز اطلاعات کاملی از ملوانان کشتی در دست نیست پیش‌تر هم در رسانه‌های محلی آمده بود که امکان خالی بودن این کشتی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز