خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زابل:

برای پرداخت طلب کارگران شهرداری برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۲۵

نایب رییس شورای اسلامی شهر زابل از برنامه اعضای پنجمین دوره شورای این شهر برای به‌روز کردن مطالبات صنفی کارگران شهرداری زابل خبر داد.

عضو شورای اسلامی شهر زابل به خبرنگار ایلنا گفت: شمار افرادی که در سالهالی گذشته در موسسات شهری زابل مشغول به کارشده‌اند بیش از ظرفیت سازمانی است و همین مسئله موجب شده شهرداری زابل در پرداخت مطالبات کارگران این بخش با مشکل مواجه شود.

به گفته سرگردزایی، نایب رییس شورای شهر زابل، هم‌اکنون در شهرداری زابل ۸۰۰ کارگر مشغول کارند که با توجه به جمعیت ۱۶۷ هزار نفری ساکنان زابل، عدد بالایی است.

او ادامه می‌دهد: بالاخره در سالهای گذشته این افراد مانند خیلی دیگر از مردم برای اشتغال و تامین معاش خود جذب شهرداری شده‌اند اما مسئله این است که درآمد شهرداری زابل آنقدر نیست که بتواند از عهده تمامی هزینه‌ها برآید و همین مسئله باعث شده است کارگران شهرداری برای دریافت مطالبات خود با مشکلاتی مواجه شوند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مشکل به تاخیر افتادن مطالبات کارگران شهرداری زابل به زودی مرتفع خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های ما به صورتی است که می‌خواهیم در هر ماه حداقل یک حقوق به کارگران شهرداری زابل پرداخت کنیم تا روزی که بتوانیم به صورت کامل معوقات کارگران را بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز