کد خبر: 537874 A

«محمدصادق مالکی» رییس کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران از برگزاری همایش «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران در ۲۱ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شتاب دهنده کسب و کار پویش با اشاره به اینکه همایش «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران جشنواره‌ای با حضور اهالی دیجیتال مارکتینگ و علاقمندان این حوزه است، اظهار داشت: «این همایش محل مساعدی برای امیدواری خانواده دیجیتال مارکتینگ ایران به آینده کسب و کارهای اینترنتی است.»

مالکی که این روزها تهیه برنامه موفق کلید در حوزه کارآفرینان مشاغل اینترنتی را در دست دارد با تاکید بر اینکه از مرداد ماه سال گذشته برای تولید محتوای همایش «آینده بازاریابی» برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ادامه داد:«به‌طورتقریبی هزار نفر مدیر ارشد سازمانی در این همایش حضور دارند و هریک از این هزار نفر، می‌توانند این فرهنگ را در سازمان‌های خود اجرا کنند و این به معنای رشد است.»

مدیر عامل شتاب دهنده کسب و کار پویش همچنین از دستاورد فعالیت ها و مجموعه همایش‌های پیشین سخن گفت و با اذعان بر اینکه برگزاری این همایش متولیان مشاغل اینترنتی را به یکدیگر نزدیک کرده است، تصحیح اکوسیستم مشاغل اینترنتی را به عنوان هدف برگزاری همایش‌ها معرفی کرد.

 مالکی گفت: «برگزاری همایش در یک زمینه مشخص این امکان را فراهم می‌کند که دست کم متولیان آن حیطه در کنار هم باشند و مشتریان، از متولیان شناخت پیدا کنند.»

وی شکل گیری زبان مشترک در حوزه دیجیتال مارکتینگ را هدف اصلی برگزاری این همایش دانست و اذعان داشت: « دعوت از فعالان موفق این حوزه در همایش (چه فعالان خارجی و جه داخلی) امکان همبستگی اکوسیستم کسب و کارهای اینترنتی را فراهم کرده است. صاحبان مشاغل اینترنتی از استراتژی‌های موثر در این حوزه و مسیر مناسب حرکت در آن دیدگاه تازه ای به دست آوردند و همچنین این همایش‌ها، امکان به صحنه آوردن توان اجرایی مشاغل  و بررسی نقاط ضعف و قوت را فراهم می‌کند.»

رییس کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران ضمن امیدواری به موفقیت همایش پیش رو، در پاسخ به پیش بینی نتیجه «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران همایش گفت: «عموما رفتار کاربر این همایش‌ها قابل پیش بینی نیست اما آنچه مسلم است اهالی این اکوسیستم در کنار هم خواهند بود. تصویر اولیه افراد از مشاغل اینترنتی به ذهنیت‌های واضح خواهد انجامید و  گروه‌های استارتاپی راه بازاریابی دیجیتال برای ورود محصولات خود را پیدا خواهند کرد. مدیران با رقبای خود ملاقات می‌کنند و به سنجشی تازه از موقعیت خود می‌رسند. مشاغل در حال برندسازی چگونگی تثبیت برند را می شناسند و مشاغل سنتی نیز راه و رسم سرمایه‌گذاری نوین یا راه اندازی بدنه دیجیتالی فعالیت های خود را پیدا می‌کنند.»

مالکی همایش «آینده بازاریابی» در گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتالی ایران را جشنواره‌ای از  حضور اهالی دیجیتال مارکتینگ دانست. این همایش ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۶،  ۱۰ صبح لغایت ۱۹ در سالن خلیج فارس پژوهشکده نیرو واقع در شهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان برگزار می‌شود.

کارگران و دولت دوازدهم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر