خبرگزاری کار ایران

سومین جلسه کارگروه ارتقای ایمنی معادن کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۶۴۵

سومین جلسه کارگروه ارتقاء ایمنی معادن کشور با حضور معاون روابط کار، مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رؤسای بازرسی ستادی و اجرایی و اعضای کارگروه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سومین جلسه کارگروه ارتقاء ایمنی معادن کشور با حضور معاون روابط کار، مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رؤسای بازرسی ستادی و اجرایی و اعضای کارگروه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه احمد مشیریان معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن ابلاغ تاکیدات و دغدغه‌های مقام عالی وزارت در صیانت از نیروی کار کشور و پیشگیری از حوادث ناشی از کار بالاخص در کارگاههای پرخطر معدنی؛ به تبیین وظایف و مسئولیت‌های خطیر بازرسان کار در پیگیری‌های جدی و بدون اغماض ابلاغیه‌های رفع نقص بازرسی از معادن پرداخت.

در ادامه جلسه مظفری (مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورایعالی حفاظت فنی) ضمن پاسخ به ابهامات و مشکلات مطروحه از سوی استان‌ها در خصوص بازرسی از معادن، پیشنهادات مطروحه ادارات اجرایی استانها را مورد بحث و بررسی قرار داده و ضمن صدور دستورات لازم به عوامل ستادی و اجرایی؛ برخی از تصمیمات و سیاست‌های متخذه را در خصوص چگونگی بازرسی‌های معدنی، اقدامات پیشگیرانه از حوادث احتمالی ازجمله معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی و ... تشریح و ابلاغ نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز