خبرگزاری کار ایران

با بالا گرفتن اعتراض‌ها؛

بازنشستگی پیش از موعد ۶ هزار کارمند فلسطینی لغو شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۹۴۹

تشکیلات خودگردان فلسطین از تصمیم خود مبنی بر بازنشستگی زودتر از موعد ۶ هزار نفر از کارکنان بخش‌های عمومی این کشور منصرف شده این در حالی است که در یک دهه گذشته به تدریج پرداختی‌های آنها را کاهش داده است.

به گزارش ایلنا، چندی پیش تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که قصد دارد ۶ هزار نفر از کارکنان بخش‌های عمومی را زودتر از موعد بازنشست کند با این حال تحت تاثیر فشار افکار عمومی و ترس از ایجاد تنش‌های بیشتر در مناطق تحت تسلط، از این تصمیم خود منصرف شد.

کارکنان بخش‌های عمومی  که دولت قصد اعلام بازنشستگی زودتر از موعد آنها را داشت؛ بیشتر به عنوان کادرهای درمانی در بیمارستان‌های دولتی مستقر در این مناطق کار می‌کنند.

انصراف از بازنشستگی زودتر از موعد هزاران نفر از کارکنان فلسطینی در حالی است که عموم آنها به علت کاهش سطح پرداخت دستمزدهای خود در یک دهه گذشته، وضعیت معیشتی نامطلوبی دارند به گونه‌ای که بارها برای رساندن صدای اعتراض خود تجمع صنفی برگزار کرده‌اند.

تعداد کارکنان بخش‌های عمومی در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان به بیشتر از ۱۲ هزار نفر می‌رسد. تشکیلات خودگردان انتظار داشت که با بازنشستگی زودتر از موعد این افراد، تا حدود زیادی در هزینه‌کرد بودجه عمومی خود صرفه‌جویی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز