کد خبر: 525666 A

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی:

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی می‌گوید این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل نموده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی «علی معیری»اظهار داشت: با توجه به حجم بالای متقاضیان بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روش های مرسوم، این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیرحضوری نوبت دهی، از جمله اینترنت و موبایل (مبتنی برUSSD)، گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است.

وی ادامه داد: تاکنون استان های فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه اندازی این سامانه نموده اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون، جمعا ٢٠ هزار نفر از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت اخذ کرده اند.

معیری افزود: همچنین در هفته جاری، سامانه مذکور برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است.

بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری #١۴٢٠*۴* از ظرفیت های ایجاد شده استفاده نمایند.

کارگران و سازمان تامین اجتماعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر