خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون اهل سنت در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی گنجینه محرومان است/وزیر کار گام مثبتی برای از بین بردن فقر برداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۳۲۵

یک نماینده مجلس معتقد است علی ربیعی با توجه به شناختی که از فقر دارد می‌تواند این مشکل بحرانی کشور را ریشه کن کند.

علی کٌرد،(نماینده شهروندان خاش و نصرت آباد و میرجاوه و کورین از توابع استان سیستان و بلوچستان) عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهار سال وزارت علی ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت: ربیعی با توجه به اینکه در کودکی فقر را لمس کرده است توانست با دردمندان و آسیب دیدگان اجتماعی احساس هم دردی کند. با این دیدگاه او توانست در امور افراد تحت پوشش بهزیستی به نتایج خوبی دست پیدا کند.

او ادامه داد: قدم‌های امیدوار کننده‌ای در حوزه معیشت محرومان و آسیب دیدگان در دولت تدبیر و امید برداشته شد که همین حالا می‌توان نتایج آن را دید و همچنین این عملکرد‌ها در آینده نزدیک هم به کمک اقتصاد کشور خواهد آمد.

این نماینده مجلس معتقد است علی ربیعی را باید گنجینه محرومان دانست که در چهار سال دوم وزارت خود می‌تواند به عملکرد مثبت‌تری دست پیدا کند.

کُرد با تاکید بر برنامه‌های علی ربیعی گفت: ربیعی با حضور در جمع نمایندگان برنامه‌های چهار سال دوم خود را تشریح کرد که در همه جمله‌های آن مبارزه با فقر و از بین بردن محرومیت را می‌توان دید و امیدوار بود که فقر به صورت ریشه‌ای از بین برود.

عضو فراکسیون نمایندگان اهل سنت در پایان گفت: از جمله فعالیت‌های ربیعی در چهار سال اول وزارتش می‌توان به شناسایی معلولان و کمک به آنها، ساخت مسکن برای محرومان، ایجاد موقعیت ادامه تحصیل برای خانواده‌های آسیب دیده، تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز