خبرگزاری کار ایران

تعمیرکاران قطارهای مسافربری خواستار رعایت بیشتر اصول ایمنی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۳۵

تعمیرکاران قطارهای مسافربری خواستار این شدند که اصول ایمنی کار بیشتر رعایت و از بروز حوادث منجر به مصدومیت کارگران جلوگیری شود.

کارگران تعمیرکار قطارهای مسافربری در تماس با ایلنا خواستار رعایت بیشتر اصول ایمنی شدند. آنها به خبرنگار ما گفتند: بایستی برای تعمیرکاران، تمهیدات ایمنی اندیشه شود تا به دلایل مختلف ازجمله لغزندگی بین سطوح، دچار مصدومیت نشوند.

به گفته این کارگران، نرخ مصدومیت تعمیرکاران بالاست و می‌توان با رعایت ایمنی از این حوادث جلوگیری کرد.

این کارگران از آسیب‌دیدگی شدید پای یکی از پرسنل تعمیرکار در پارکینگ مسافری راه‌آهنِ تهران به علت لغزنده بودن سطح بین خطوط، در روزهای گذشته خبردادند.

گفته می‌شود؛ این کارگر در حال بازدید قطار بندرعباس-تهران بود که ناگهان سنگ‌های بزرگ بین خط ۱۳ و ۱۴ زیر پایش چرخیده و باعث خم شدن ناگهانی زانو و افتادن کل وزن بر روی زانو شده که بر اثر فشار وارده، کارگر موردنظر  از ناحیه زانو و تاندون و رباط پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است.

این کارگران خواستار نظارت دقیق‌تر بازرسان وزارت کار بر شرایط شغلی کارگرانِ تعمیرکار شدند و گفتند: باید پیمانکاران و کارفرماها به رعایت اصول ایمنی ملزم شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز