خبرگزاری کار ایران

گاز کارخانه کاشی پاسارگاد سپاهان قطع شد/۲۲۰ کارگر نگران از دست دادن شغل

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۴۵

کارگران کارخانه «کاشی پاسارگاد سپاهان» از قطع گاز این کارخانه به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره گاز شهرستان بروجن در استان چهار محال بختیاری خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه کاشی پاسارگاد می‌گویند که با قطع گاز، به لحاظ فنی زیان غیرقابل جبرانی به کوره‌های کارخانه کاشی پاسارگاد سپاهان وارد خواهد آمد و این زیان امنیت شغلی ۲۲۰ نیروی کار باقی مانده این واحد تولیدی را تهدید خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، ماموران اداره گاز شهرستان بروجن در هفته گذشته به دلیل انباشت بدهی‌ها، اشتراک گاز کارخانه کاشی پاسارگاد را قطع کردند.

یکی از کارگران این کارخانه با اشاره به پیگیری کارگران کاشی پاسارگاد سپاهان برای وصل مجدد گاز کارخانه، تصریح کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته جمعی از کارگران با مراجعه به اداره گاز شهرستان بروجن و سایر نهادهای دولتی شهرستان پیگیر مشکل به وجود آمده؛ شدند.

به ادعای کارگران کاشی پاسارگاد سپاهان به دلیل آنکه سوخت جایگزین گاز موجود نیست، در صورت تداوم قطعی گاز طی چند روز آینده خسارت زیادی به کارخانه وارد می‌شود.

در این زمینه «مجتبی اکبری» مدیر روابط عمومی کارخانه کاشی پاسارگاد گندمان گفت: افت یکباره فشار گاز باعث تخریب کور‌ها وخسارات جبران ناپذیری مالی و جانی خواهد شد.

او با بیان اینکه با افت ناگهانی فشار گاز احتمال وقوع انفجار نیز وجود دارد، افزود: در حال حاضر با پایین آمدن دمای کوره خسارت زیادی به ماشین آلات و محصولات کارخانه وارد شده است.

به گفته وی، برای روشن نگه داشتن دستگاه‌ها نیازمند ۵۰ پوند گاز هستیم و زمانی که این میزان کاهش پیدا کند افت دما باعث تخریب جداره‌های کوره می‌شود.

اکبری با بیان اینکه مسئولان اداره گاز بروجن به پیشنهاد ما برای اقساطی کردن بدهی‌های کارخانه موافقت نمی‌کنند، افزود: در صورت تداوم قطعی گاز در چند روزآینده چاره‌ای جز تعطیلی کارخانه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز