خبرگزاری کار ایران

پنج ماه از مطالبات مزدی کارگران گشت و بازرسی چاه‌های‌آب باقیمانده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۲۵

کارگران شاغل در شرکت های آب منطقه ای استان سمنان که زیر نظر پیمانکار به عنوان گروه گشت وبازرسی از حفر چاهای غیر مجاز در این استان فعالیت می‌کنند پنج ماه دستمزد معوقه طلبکارند.

یکی از کارگران گشت وبازرسی از حفر چاه های غیر مجاز در استان سمنان به ایلنا گفت:حدود ۲۵ نفر هستیم که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری«پارس رای آب » در استان سمنان در رابطه با حفر چاهای غیر مجاز آب و جلوگیری از خشک شدن تالابها و دریاچه ها  مشغول کار هستیم اما در نتیجه بی‌توجه‌ای کارفرما اکنون نزدیک به  ۵ماه مزد معوقه طلبکاریم.

به گفته وی ، پیش از این آنها هفت ماه مزد معوقه طلبکار بودند که پس از یک وقفه چهار ماهه، معادل دو ماه از این طلب در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به آنها پرداخت شده است.

طبق اظهارات وی او و همکارانش به همین اندازه حق بیمه پرداخت نشده طلبکارند که در نتیجه باعث بروز مشکل در تمدید دفترچه‌های درمانی آنها شده است.

به ادعای این کارگر ، در مجموع حدود دو هزارکارگر شاغل در شرکت های آب منطقه ای  در سراسر کشور به حرفه گشت وبازرسی از چاه های غیر مجاز و جلوگیری از خشک شدن تالابها و دریاچه ها  مشغول کارند که از سه تا ۵ ماه  مطالبات عقب افتاده مزدی وبیمه ای دارند .

او با بیان اینکه  این گروه از کارگران خواهان مشخص شدن وضعیت پرداخت مطالبات معوقه خود هستند، گفت: تا این لحظه از جانب مدیریت شرکت های آب منطقه ای پاسخ مشخصی به این خواسته‌های کارگران داده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز