خبرگزاری کار ایران

کارگران تره‌بارهای تهران در تماس با ایلنا:

با بیش از دوازده ساعت کار، بیمه، تعطیلی و اضافه کار نداریم/ ما را جمع می‌کنند تا از منافع 96 درصدی‌ها سخن بگویند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۹۲۸

کارگران میادین میوه و تره بار تهران می‌گویند از آنجا که در گردهم‌آیی جمعه گذشته کارگران تره بار تهران، قالیباف نتوانست حاضر شود، دوباره قرار است این هفته کارگران را جمع کند.

جمعی از کارگران میادین میوه و تره بار تهران در تماس با ایلنا از گردهم‌آیی مجدد کارگران شهرداری در جمعه هفته جاری خبر دادند.

به گفته این کارگران، جمعه این هفته،  نگهبانانی که شیفت نیستند و تمامی کارگران خدماتی سازمان و میادین و بازار های تابعه از ساعت ۹صبح تا ۱۲ ظهر قرار است در فرهنگسرای بهمن حاضر شوند.

کارگران می‌گویند جمعه هفته پیش به بهانه هفته کارگر، کارگران غرفه‌دار تره بارهای تهران تا حدود عصر  در میدان بهمن نگه داشته شدند اما قالیباف در جمع آنها حاضر نشد؛ به همین دلیل احتمال می‌دهیم دعوت هفته جاری به خاطر همین باشد؛ این جمعه قرار است قالیباف هم در جمع کارگران خدماتی حاضر شود.

خدماتی‌های میادین میوه و تره‌بار تهران می‌گویند وضعیت شغلی کارگران شهرداری تهران نابسامان است؛ ، وضع اشتغال تره‌باری‌ها هم به شدت بد است؛ نه از بیمه خبری است و نه از تعطیلی و اضافه کار؛ روزی بیش از دوازده ساعت کار می‌کنیم ولی امنیت شغلی و امید به آینده نداریم. در این میان، نگران بهره‌برداری انتخاباتی از گردهم‌آیی کارگران هستیم. در شرایطی که کارگران زیرمجموعه شهرداری در این اوضاع مغشوش و نابسامان به سر می‌برند، جناب شهردار می‌خواهد برای خودش تبلیغات کند و از منافع 96 درصدی‌ها بگوید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز