خبرگزاری کار ایران

کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی در تماس با ایلنا؛

طعم تلخ محرومیت و تبعیض را در شهرداری تهران چشیده‌ایم/ادعای قالیباف داغ ما را تازه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۲۳

کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی از خلف وعده‌های مسئولین شهرداری تهران و عدم پرداخت تسهیلات مسکن انتقاد کردند.

در روزهای گذشته جمعی از کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ایلنا تماس گرفتند و از تبعیض در ساختار شهرداری تهران انتقاد کردند.

این کارگران که سالهاست برای دریافت مسکن تعاونی ثبت نام کرده‌اند و مبالغ زیادی هم به شرکت تعاونی پرداخته‌اند؛ می‌گویند: به هر مقام مسئولی در شهرداری تهران مراجعه کرده‌ایم، پاسخی نگرفته‌ایم.

این کارگران می‌گویند: در ساختار شهرداری کارگران از حداقل امکانات محرومند؛ مسئولان پاسخگوی کارگران نیستند؛ خانه‌هایی که قرار بود سالها قبل تحویل شود، هنوز در ابتدای راه مانده است ولی عده‌ای در این سالها از رانت‌ها و امکانات استفاده کردند و صاحب املاک نجومی شدند.

کارگران اتوبوسرانی مدعی هستند که اواخر اسفندماه سال گذشته شروع به جمع‌آوری امضا و ارائه طومار به مسئولان شهرداری نمودیم؛ خواسته ما ساده بود: چرا تسهیلات مسکن به رانندگان پرداخت نمی‌شود؟ در مقابل مسئولان شهرداری مانع پیوستن رانندگان به این حرکت شدند؛ به عبارتی رانندگان را ترساندند؛ در نهایت هم پاسخی به رانندگان ندادند.

به قول یکی از این رانندگان، وقتی جناب قالیباف از منافع 96 درصدی‌ها حرف می‌زند، ما پرسنل شهرداری می‌مانیم که بخندیم یا گریه کنیم؛ سالهاست که در شهرداری طعم تلخ محرومیت و تبعیض را چشیده‌ایم و این ادعاها داغ ما را تازه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز