خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

نامه بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار روی میز کمیسیون اجتماعی دولت

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۴۲

به گفته معاون روابط کار وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست رسمی این وزارتخانه برای بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار روز چهارشنبه گذشته (16 فروردین) به کمیسون اجتماعی دولت تحویل داده شده است.

«احمد مشیریان» معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را متعهد به تمامی توافق‌های سه جانبه می‌داند و در همین راستا، درخواست رسمی این وزارتخانه برای بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار در روز چهارشنبه (16 فرودین‌ماه) به کمیسیون اجتماعی هیات دولت تحویل داده شده است.

به گفته این مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کتبی یادشده که امضای علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در پای خود دارد، دست‌کم چهار روز قبل از آنکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در اقدامی جداگانه موضوع ارجاع لایحه اصلاح قانون کار را تصویب کنند، نگارش و ارسال شده است.

پیشتر از سوی سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام شده بود که اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه  (20 فروردین ماه) به اتفاق با عودت لایحه اصلاح قانون کار موافقت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز