خبرگزاری کار ایران

روز گذشته درشهرستان هندیجان انجام شد؛

تجمع کارگران آب منطقه ای خوزستان برای معوقات مزدی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۳۳

گروهی از کارگران پیمانی آب منطقه ای خوزستان ، روز گذشته در اعتراض به معوقات مزدی وبیمه ای خود دست از کار کشیده و مقابل دفتر پیمانکار واقع در هندیجان استان خوزستان تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ،روز گذشته(17 اسفند ماه)  گروهی از کارگران آب منطقه ای خوزستان ،در اعتراض به معوقات مزدی وبیمه ای خود دست از کار کشیده و مقابل دفتر پیمانکار در شهرستان هندیجان تجمع کردند.

به گفته  این منابع خبری کارگران معترض که در اجرای  احداث شبکه های آبیاری  تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری شرکت آریا رود پارس کار می‌کنند خواستار دریافت دست کم  9ماه حقوق معوقه   هستند که کارفرمای شرکت  آریا رود پارس به عنوان مجری این پروژه با همراهی مسئولان آب منطقه ای وعده پرداخت آن را به کارگران داده بودند که هنوز تا این لحظه عملی نشده است.

او با اشاره به وعده و وعیدهای تحقق نیافته مسئولان، از انتقال مشکلات به مراجع بالا‌تر خبر داد و گفت: عامل اعتراضات صنفی کارگران  پروژه احداث شبکه آبیاری هندیجان بی‌توجه‌ای پیمانکار به پرداخت مطالبات 9 ماهه کارگران است. پیمانکار به جای چاره اندیشی منطقی برای پرداخت معوقات مزدی ، سکوت اختیار کرده وکارگران را بلاتکلیف کرده است.

به گفته  این منابع خبری در استان  خوزستان خواسته کارگران پیمانی شاغل در آب منطقه ای خوزستان از مسئولان استانی وشهرستانی با  بر پایی این تجمع این است که با توجه به افزایش هزینه‌های جاری، تمام تلاش خود را انجام دهند تا زمینه‌ پرداخت  حداقل بخشی از معوقات کارگران فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز