کد خبر: 462793 A

نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:

نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: کارگزاری ها بایستی حلقه واسط بین سازمان تأمین اجتماعی و جامعه تحت پوشش باشند.

به گزارش ایلنا، علی حیدری در همایش سراسری مدیران کارگزاری های رسمی این سازمان افزود: کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی از سال ٨٣ شروع به فعالیت کردند و ایده برون سپاری فعالیتها از سال ٧٣ در این سازمان مطرح شده است.

وی اظهار داشت: قوانین مربوط به فعالیت کارگزاری ها از سال ٧٩ در سازمان تأمین اجتماعی تدوین شد.

حیدری افزود: در حال حاضر کارگزاری ها بخشی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند، اما انتظار این است که بتوانند خدمات مورد نیاز جامعه تحت پوشش را در محل کار ارائه دهند و در واقع خدمات تأمین اجتماعی را به صورت میدانی ارائه دهند و نقش مروج تأمین اجتماعی را بر عهده بگیرند.

نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان برحسب عادت محل مراجعه بیمه شدگان بوده است اما بایستی با تلاش واحدهای کارگزاری به سمتی برویم که کارگزاران برای خدمت رسانی به جامعه هدف مراجعه کنند و کارهای میدانی را برعهده بگیرند.

پوشش جامعه خدمت رسانی سازمان تامین اجتماعی کارگزاری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر