خبرگزاری کار ایران

کارگران سیمان مسجد سلیمان حاضر به نِسیه‌کاری شدند/ پرداخت مطالبات و بازگشایی کارخانه خواسته اصلی

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۵۳

کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان که دست‌کم حدود چهار ماه مزد معوقه طلبکارند می‌گویند که حاضرند در صورت تامین نِسیه‌ای اقلام مورد نیاز خانواده‌های خود به فعالیت سابقشان در این واحد تولیدی بازگردند.

به گزارش خبرنگارایلنا، در ادامه گرفتاری‌هایی که تاکنون کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان با کارفرما برسر دریافت معوقات مزدی خود و راه‌اندازی فعالیت‌های این واحد تولیدی دارند، کارگران یاد شده اعلام‌کردند که حاضرند در صورت تامین نِسیه‌ای حداقل اقلام ضروری زندگی، فعالیت روزانه خود را از سر بگیرند.

براساس اطلاعاتی که توسط منابع ایلنا بدست آمده است ظاهرا در جلسه‌ای که روز گذشته میان شماری از کارگران مسجد سلیمان با مسئولان محلی برگزار شده است، موضوع پرداخت دست‌کم سه ماه از مجموع مطالبات مزدی تمامی کارگران رسمی، قراردادی و پیمانکاری و.... مطرح شده است.

در عین حال از جانب این کارگران سیمان مسجد سلیمان پیشنهاد دیگری نیز مطرح شده است که براساس آن چنانچه کارفرمای آنها به کمک فرمانداری مسجد سلیمان با اصناف، فروشگاه‌ها، نانوایی‌، درمانگاه، داروخانه و پمپ‌بنزین این شهرستان بر سر تامین اقلام مورد نیاز خانواده‌های کارگران توافق کند، آنها حاضرند تا به کار سابق خود بازگردند.

کارگران ارائه دهنده این پیشنهاد می‌گویند: ما خواهان تامین اقلام مورد نیاز خانواده‌های خود هستیم برای همین اگر امکان استفاده نسیه از خدمات مراکز یاد شده میسر باشد حاضرهستیم به کار سابق بازگردیم.

کارخانه حدود  470  کارگر دارد که این کارگران از حدود دو ماه قبل به دلیل پرداخت نشدن مطالبات 4 ماه گذشته خود دست به اعتراض صنفی زده اند و در انتظار پرداخت مطالبات معوقه و آغاز فعالیت کارخانه ازسوی مسئولان هستند.

این وضعیت در حالی است که طی روزهای گذشته فعالیت این کارخانه توسط کارفرما متوقف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز