خبرگزاری کار ایران

در شهرستان نیشابور اتفاق افتاد؛

51 کارگر قرار دادی شرکت پترو صنعت دنیز اخراج شدند/تاخیر سه ماهه در پرداخت حقوق 250 کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۴۷

51 کارگر قرار دادی شرکت پترو صنعت دنیز پیمانکار پروژه طرح توسعه فولاد سازی خراسان ، از ابتدای بهمن ماه جاری از کار بیکار شدند.گفته می شود این شرکت پرداخت مطالبات 250 کارگر خود را دست کم سه ماه به تاخیر انداخته است.

به گزارش ایلنا ،این کارگران که از طریق شرکت پیمانکاری« پترو صنعت دنیز »در  تکمیل پروژه طرح توسعه فولاد  خراسان در شهرستان نیشابور شاغل بودند هنوز بابت دست کم سه ماه مزد پرداخت نشده طلبکارند.

آنها بایادآوری اینکه پس از  تکمیل  بخشی از پروژه  فولاد خراسان پیمانکار حاضر به بستن قرارداد جدید نشده است، می‌گویند: تا پیش از این به اتفاق 250کارگر در این کارگاه مشغول کار بودیم تا اینکه ابتدای بهمن ماه جاری  با تکمیل بخشی از این  پروژه به دلیل علام عدم نیاز از سوی کارفرما اخراج شدیم.

آن‌ها در عین حال از احتمال افزایش این تعدیل‌ها ابراز نگرانی کرده و گفتند: با تکمیل تدریجی  پروژه  طرح توسعه فولاد  خراسان این تعدیل ها افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته کارگران این شرکت پیمانکاری ، با وجود اخراج شمار قابل توجهی از  همکارانمان،  اما هنوزبی‌نظمی‌ در پرداخت حقوق همچنان در این واحد  عمرانی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز