خبرگزاری کار ایران

ادامه اعتراض کارگران سیمان مسجد سلیمان پس از 32 روز

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۸۰

همزمان با سی ودومین روز از شروع اعتراضات صنفی کارگران کارخانه «سیمان مسجد سلیمان»، کارگران معترض می‌گویند کارفرما برای پایان دادن به وضعیت پیش آمده سعی دارد تا کارگران را به انجام کار روزانه وادارد.

منابع خبری ایلنا گزارش کردند که کارفرمای کارخانه سیمان مسجد سلیمان پس از سی ودو روز از اعتراض صنفی کارگران به دلیل پرداخت نشدن 4 ماه از مطالبات معوقه‌شان، آنها را تهدید به اخراج کرده است.

براین اساس ظاهرا این تصمیم کارفرما پس از آن صورت گرفته است که اعتراض 32 روزه کارگرانی که خواهان معوقات مزدی خود هستند بر فعالیت این واحد تولیدی تاثیر گذاشته است به طوری که شنیده می‌شود کارفرما قصد دارد در روزهای آینده در مورد نحوه فعالیت این کارخانه تصمیمات جدیدی را اتخاذ کند.

در این زمینه یکی از کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان در تشریح جزئیات این خبر به ایلنا گفت: صبح امروز کارفرما نامه ای را به مدیران داخلی شرکت ابلاغ کرده است که  از آنها خواسته شده از تاریخ 20 بهمن ماه از ورود کارگران همه کارگران رسمی قراردادی و پیمانکاری به کارخانه جلوگیری کنند ودر عین حال این مسئله را در  نامه ای جدا گانه به اداره کار مسجد سلیمان اطلاع رسانی کرده وخواستار برقراری بیمه بیکاری کارگران شده است.

با این حال منابع ایلنا می‌گویند که کارگران سیمان مسجد سلیمان همچنان خواستار معوقات مزدی خود هستندو پیگیری آن را از کارفرما مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز