خبرگزاری کار ایران

تاخیر 4 ماهه در پرداخت دستمزد کارگران شهرداری «لومار»

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۷۰۸

پرداخت حقوق حدود کارگران شهرداری «لومار» در استان ایلام 4 ماه به تاخیر افتاده است.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا ؛کارگران شاغل در مجموعه‌های شهرداری لومار  واقع در شهرستان سیروان  استان ایلام هنوز دستمزد چهار ماهه گذشته خود را دریافت نکرده‌اند.

 این کارگران می‌گویند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آنها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی در شهرداری است . همچنین بخشی از بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

این کارگران می‌گویند: در منطقه ای محروم و با شرایط سخت، مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم اما دولت و مسئولان هیچ فکری به حال ما نمی‌کنند.

به گفته این کارگران، مسئولان شهرداری لومار ماههاست که میگویند برای پرداخت دستمزد کارگران بودجه نداریم.

در همین رابطه رئیس شورای شهر لومار به یک رسانه محلی گفته است: شهرداری لومار با مشکل تامین منابع مالی مواجه است و اوضاع اقتصادی شهرداری خوب نیست چراکه لومار شهرستانی محرومی در استان ایلام است که درآمد آن وابسته به اعتبارات دولتی است  این در حالی است که همین اعتبارات حداقلی بیش از دو سال است که به صورت حداقلی پرداخت می شود.

« مجتبی پنجعلی زاده »درباره عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری، گفته است: کارگران شهرداری لومار  قشر سخت کوش و فهیمی هستند .در شرایطی  4 ماه دستمزد دریافت نکرده اند که در انجام وظایف خود کوتاهی نمی کنند .

به گفته وی ،در حال حاضر برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران شهرداری لومار منتظر تامین اعتبار مالی از سوی سازمان همیاری شهرداری  استان ایلام هستیم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز